Naam:
422
Video’s:

Over mij

Hello hola halo!

Een reislustige student uit Amsterdam die het leven ook graag in andere hoeken van de wereld opzoekt.

Over mijn reis

Op het moment werk ik als vrijwilliger bij de Iberacademy, een sociale muziek academie gebaseerd in Medellín, Colombia, met allerlei bijzondere en inspirerende projecten, zowel in deze regio Antioquia als in Peru, Bolivia, Chili en Nicaragua. Terwijl ik wen aan het Colombiaanse levensritme, met zowel tropisch romantische als bitter realistische klanken, ontmoet ik gepassioneerde mensen, hoor ik de hele dag klassieke muziek om me heen en zie ik studenten met allerlei achtergronden samen komen met de passie zichzelf te ontwikkelen aan de hand van de meest universele taal ter wereld: De Muziek.

Bezochte landen

Ik heb 35 landen (14%) bezocht:

Argentinië, België, Bolivia, Brazilië, Colombia, Costa Rica, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Indonesië, Italië, Luxemburg, Malawi, Mexico, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Nicaragua, Oostenrijk, Panama, Peru, Polen, Portugal, Rusland, Spanje, Tsjechië, Uruguay, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.